Zajímavosti
Nejefektivnější reklamy : šokují, ale i zvedají tržby
Ikona
12. listopadu 2009, 10.25 | PRAHA | V Praze se včera konal již třináctý ročník soutěže o nejefektivnější reklamní kampaň Effie 2009. V šesti kategoriích získala tři zlatá ocenění agentura Mark BBDO, mimo jiné za reklamní kampaň na nadaci Člověk v tísni. Ve čtvrtečním vydání o tom informují Hospodářské noviny (HN).
Pravidelné klání o nejefektivnější reklamy roku pořádala Asociace komunikačních agentur (AKA). Letos však porota cenami šetřila a některé kategorie zůstaly zcela bez ocenění. "Během posledních let jsme upravili složení poroty, v níž většinu tvoří vedoucí pracovníci výzkumných agentur a zadavatelů. Ti dokážou velmi přesně oddělit zásluhy, které má inovace produktu, cenová nebo distribuční politika od přínosu marketingové komunikace vytvořené agenturou," říká Jiří Janoušek, výkonný ředitel AKA.
Celkem bylo letos do soutěže přihlášeno 70 kampaní. V kategorii Sociální, ekologický a kulturní marketing si zlato odnesla hodně diskutovaná kampaň "Nemyslíš, zaplatíš" z dílny Euro RSCG a reklamní spot na nadaci Člověk v tísni od Mark BBDO. V kategorii Potraviny a nápoje opět bodovala agentura Mark BBDO, která obsadila první příčku vtipnou jogurtovou kampaní Müller Mix, stejně tak jako v kategorii Finanční služby za "zlodějskou" kampaň pro Direct pojišťovnu, znázorňující, jak jednoduše se dá ukrást automobil. Pravidelné klání o nejefektivnější reklamy roku pořádala Asociace komunikačních agentur (AKA). Letos však porota cenami šetřila a některé kategorie zůstaly zcela bez ocenění. "Během posledních let jsme upravili složení poroty, v níž většinu tvoří vedoucí pracovníci výzkumných agentur a zadavatelů. Ti dokážou velmi přesně oddělit zásluhy, které má inovace produktu, cenová nebo distribuční politika od přínosu marketingové komunikace vytvořené agenturou," říká Jiří Janoušek, výkonný ředitel AKA.
Celkem bylo letos do soutěže přihlášeno 70 kampaní. V kategorii Sociální, ekologický a kulturní marketing si zlato odnesla hodně diskutovaná kampaň "Nemyslíš, zaplatíš" z dílny Euro RSCG a reklamní spot na nadaci Člověk v tísni od Mark BBDO. V kategorii Potraviny a nápoje opět bodovala agentura Mark BBDO, která obsadila první příčku vtipnou jogurtovou kampaní Müller Mix, stejně tak jako v kategorii Finanční služby za "zlodějskou" kampaň pro Direct pojišťovnu, znázorňující, jak jednoduše se dá ukrást automobil.
Tématické zařazení:
Diskuse k článku
Souhlasíte s přijetím eura?
42.6% |
||
| ||
27.7% |
||
| ||
15% |
||
| ||
14.7% |
||
|
Politika
-
- První trojstranné jednání českého Senátu se Saskem a Bavorskem
- Miloš Vystrčil: Je zapotřebí být k sobě upřímní a více konat
- Premiér Petr Fiala na pracovní cestě v USA
- Senátní delegace na celoevropském business fóru podpořila české podnikatele
- Zákon o podpoře v bydlení přispěje k řešení bytové nouze
- Více z rubriky politika
Zajímavosti
-
- Radim Pařík obsazuje žebříčky bestsellerů s knihou „Empathetic Leadership“
- Z festivalových pódií přes červený koberec až do Rudolfina
- Adélka Hurníková: Nový Zéland si zachoval ráz nedotčené přírody
- Po třiceti letech na místě činu
- Navrhněte Osobnosti roku 2023 Ústeckého kraje
- Více z rubriky zajímavosti