Nejefektivnější reklamy : šokují, ale i zvedají tržby - Zajímavosti - REGIONÁLNÍ NOVINY

7SEVEN

Zajímavosti

Nejefektivnější reklamy : šokují, ale i zvedají tržby

Ikona

12. listopadu 2009, 10.25 | PRAHA | V Praze se včera konal již třináctý ročník soutěže o nejefektivnější reklamní kampaň Effie 2009. V šesti kategoriích získala tři zlatá ocenění agentura Mark BBDO, mimo jiné za reklamní kampaň na nadaci Člověk v tísni. Ve čtvrtečním vydání o tom informují Hospodářské noviny (HN).

 

Pravidelné klání o nejefektivnější reklamy roku pořádala Asociace komunikačních agentur (AKA). Letos však porota cenami šetřila a některé kategorie zůstaly zcela bez ocenění. "Během posledních let jsme upravili složení poroty, v níž většinu tvoří vedoucí pracovníci výzkumných agentur a zadavatelů. Ti dokážou velmi přesně oddělit zásluhy, které má inovace produktu, cenová nebo distribuční politika od přínosu marketingové komunikace vytvořené agenturou," říká Jiří Janoušek, výkonný ředitel AKA.

Celkem bylo letos do soutěže přihlášeno 70 kampaní. V kategorii Sociální, ekologický a kulturní marketing si zlato odnesla hodně diskutovaná kampaň "Nemyslíš, zaplatíš" z dílny Euro RSCG a reklamní spot na nadaci Člověk v tísni od Mark BBDO. V kategorii Potraviny a nápoje opět bodovala agentura Mark BBDO, která obsadila první příčku vtipnou jogurtovou kampaní Müller Mix, stejně tak jako v kategorii Finanční služby za "zlodějskou" kampaň pro Direct pojišťovnu, znázorňující, jak jednoduše se dá ukrást automobil. Pravidelné klání o nejefektivnější reklamy roku pořádala Asociace komunikačních agentur (AKA). Letos však porota cenami šetřila a některé kategorie zůstaly zcela bez ocenění. "Během posledních let jsme upravili složení poroty, v níž většinu tvoří vedoucí pracovníci výzkumných agentur a zadavatelů. Ti dokážou velmi přesně oddělit zásluhy, které má inovace produktu, cenová nebo distribuční politika od přínosu marketingové komunikace vytvořené agenturou," říká Jiří Janoušek, výkonný ředitel AKA.

Celkem bylo letos do soutěže přihlášeno 70 kampaní. V kategorii Sociální, ekologický a kulturní marketing si zlato odnesla hodně diskutovaná kampaň "Nemyslíš, zaplatíš" z dílny Euro RSCG a reklamní spot na nadaci Člověk v tísni od Mark BBDO. V kategorii Potraviny a nápoje opět bodovala agentura Mark BBDO, která obsadila první příčku vtipnou jogurtovou kampaní Müller Mix, stejně tak jako v kategorii Finanční služby za "zlodějskou" kampaň pro Direct pojišťovnu, znázorňující, jak jednoduše se dá ukrást automobil.

Tématické zařazení:

 » Zajímavosti