Stadion Sparty ponese název Generali Arena a ztratil ploty - Sport - REGIONÁLNÍ NOVINY

7SEVEN

Sport

Stadion Sparty ponese název Generali Arena a ztratil ploty

Ikona

22. července 2009, 13.32 | PRAHA | Fotbalová Sparta vstoupí do nového ligového ročníku 2009-10 s novým významným partnerem, jímž se stala pojišťovna Generali a stadion na Letné nyní ponese název Generali Arena. O této změně informovali na předsezónní středeční tiskové konferenci v Praze představitelé Sparty a Generali.

 

Smlouvu o tomto partnerství, jehož součástí je i přímé finanční plnění ze strany Generali na účty Sparty na podporu rozpočtu, podepsali na tiskové konferenci generální ředitel Generali v Čechách Petr Kopecký a obchodní ředitel Sparty Michal Viktorín. "Máme se Spartou hodně společného. Nejsme jedničkou na českém trhu, jsme čtyřkou, a naší snahou je drát se na špici. Totéž čeká Spartu, musí se zpátky probojovat na vrchol. Rozhlíželi jsme se v českém fotbale a na Spartě jsme našli to, co jsme si představovali. Sparta zřejmě jako jediný český klub má v Evropě velké renomé a velké tradice má i Generali. Není to jednoduché partnerství. Vznikl poměrně rozsáhlý marketingový plán, který bude vyhovovat oběma partnerům," prohlásil generální ředitel Generali Petr Kopecký.

Obě strany se zdržely konkrétních čísel, pokud jde o finační objem tohoto partnerství. "Tato smlouva je pro nás výhodnější než předchozí kontrakty s Toyotou a Axou. Je uzavřena na tři roky," řekl Michal Viktorín.

Součástí celého projektu je i úprava stadionu s vynaložením nákladů v desítkách milionů korun, které investovala do klubu společnost Generali. Po obvodu Generali Arény byly zrušeny bariéry, které oddělovaly diváky od hrací plochy. Zůstaly pouze v rizikových sektorech pro tábory fanoušků obou soupeřů. Velké změny nastaly v digitalizaci stadionu. Ve dvou protilehlých rozích byly umístěny nové větší velkoplošné obrazovky a reklamní panely po obvodu hrací plochy jsou už pouze elektronické.

"Věříme, že diváci přivítají tyto novinky a nyní budou mít fotbalové hvězdy prakticky na dosah ruky. Budou s nimi mít přátelštější a bližší kontakt. Samozřejmě jsme připraveni i na to, že posílíme ostrahu prostorů mezi hledištěm a hrací plochou," prohlásil Michal Viktorín.

"Jde nám o přátelské prostředí, do něhož budou rádi chodit celé rodiny s dětmi a také mnoho našich zaměstnanců. Je to součást filozofie Generali," dodal Kopecký.

Designér společnosti Nike Hasan Boyle také představil nové dresy této značky s novým designem pro sezónu 2009-10. "Líbí se mi více než vloni, hlavně ty černé prvky jsou velmi elegantní," poznamenal útočník Sparty Michal Kadlec. "Všem se líbí, je tu pouze jediný problém, který nastal u Bonyho Wilfrieda. Dresy i trenýrky jsou mnohem upnutější a Bony má takový objem stehen, že se nemůže vejít do trenek. Společnost Nike však kvůli němu promptně připravuje velikost 3XL," poznamenal tiskový mluvčí Sparty 0ndřej Kasík.

Tématické zařazení:

 » Sport