Zajímavosti
Playboy jedná s Iconixem o svém prodeji
Ikona
13. listopadu 2009, 16.33 | NEW YORK | Společnost Playboy začala jednat se skupinou Iconix, která má o společnost zájem. Informaci přinesla z noci na pátek agentura Reuters. Obě společnosti odmítly zprávu komentovat. Kromě světově proslulého pánského časopisu vyrábí Playboy televizní pořady a poskytuje licence k užití svého loga – králíka s motýlkem.
Poté, co informace o možném prodeji zveřejnila agentura Bloomberg, vylétly akcie Playboye na newyorkské burze o 41 procent a uzavřely na 4,06 dolaru. Za poslední dva roky, před nárůstem jejich ceny vyvolaným zprávou o prodeji, však akcie ztratily 75 procent své hodnoty.
Tržby časopisu Playboy v posledních letech klesaly v důsledku toho, že stále více dospělých hledá erotickou zábavu na internetu. Navíc se výrazně snížil podíl reklamy a z ní plynoucích peněz ve většině amerických novin a časopisech, Playboy nevyjímaje.
„Playboy za posledních dvanáct měsíců vydělal 250 milionů dolarů, takže pokud se Iconix bude řídit pravidlem ‘jeden násobek výnosů‘, o čemž pochybuji, vzhledem k tomu, že teď nevykazuje žádné zisky, šlo by o obchod ve výši kolem 250 milionů dolarů,“ myslí si Nick Gibbons, analytik společnosti Gradient Analytics.
Tématické zařazení:
Souhlasíte s přijetím eura?
43.1% |
||
| ||
27.5% |
||
| ||
14.8% |
||
| ||
14.6% |
||
|
Politika
-
- Miloš Vystrčil: Je zapotřebí být k sobě upřímní a více konat
- Premiér Petr Fiala na pracovní cestě v USA
- Senátní delegace na celoevropském business fóru podpořila české podnikatele
- Zákon o podpoře v bydlení přispěje k řešení bytové nouze
- Miloš Vystrčil: Zambii považujeme za klíčového a spolehlivého partnera
- Více z rubriky politika
Zajímavosti
-
- Radim Pařík obsazuje žebříčky bestsellerů s knihou „Empathetic Leadership“
- Z festivalových pódií přes červený koberec až do Rudolfina
- Adélka Hurníková: Nový Zéland si zachoval ráz nedotčené přírody
- Po třiceti letech na místě činu
- Navrhněte Osobnosti roku 2023 Ústeckého kraje
- Více z rubriky zajímavosti