Auto
Škoda odstartovala kampaň ,Lock Challenge 2017' zábavným "chmatáckým" videem
Mladá Boleslav | Se svou novou kampaní Lock Challenge 2017 staví Škoda do popředí otázku zabezpečení jízdních kol. Na toto téma zveřejnila značka ve svém internetovém cyklistickém magazínu We Love Cycling...
zajímavé příběhy, užitečné tipy a zábavné spoty.
Tuto kampaň odstartovalo nové video: ŠKODA vyslala amatérského, ale odhodlaného chmatáka na zlodějskou výpravu do ulic Barcelony. Objektem jeho zájmu byla jízdní kola. Jak byl ve své misi úspěšný, jak reagovali kolemjdoucí a jakou tajnou zbraň vytáhl na nejodolnější zámek, to všechno uvidíte ve videu na www.welovecycling.com.
Zdroj: Škoda Auto a.s.
Diskuse k článku
Souhlasíte s přijetím eura?
42.2% |
||
| ||
27.7% |
||
| ||
15.5% |
||
| ||
14.7% |
||
|
Politika
-
- Síla jednotlivce je tou nejcennější zbraní proti nenávisti
- U příležitosti Světového dne Červeného kříže byl oceněn také český Senát
- První trojstranné jednání českého Senátu se Saskem a Bavorskem
- Miloš Vystrčil: Je zapotřebí být k sobě upřímní a více konat
- Premiér Petr Fiala na pracovní cestě v USA
- Více z rubriky politika