Auto
Škoda v Ženevě představila nové logo a design značky
Ikona
1. března 2011, 09.24 | ŽENEVA | Nové logo a úpravy designu naznačující nový směr představila v pondělí na koncernovém večeru v Ženevě mladoboleslavská automobilka Škoda Auto. Značka se ubírá směrem k rozšíření modelového portfolia a zesílení aktivit nejen v Evropě, ale také na trzích Číny, Indie a Ruska, uvedla automobilka. Na letošním koncernovém večeru před zahájením ženevského autosalónu Škoda poprvé prezentovala nejdůležitější prvky nového firemního designu.
Automobilka chce omladit a vystupovat navenek jako hodnotnější značka. "Novou sílu naší značky chceme vyjádřit nejen našimi budoucími produkty, ale i vystupováním vůči našim partnerům a zákazníkům. Škoda je synonymem pro atraktivní vozy s výjimečným poměrem ceny a užitné hodnoty, bezpočtem chytrých řešení a precizním zpracováním. To vše jasně vyjadřuje i náš modernizovaný corporate design. Škoda jde svou cestou a chce na mezinárodním poli projevit svou novou sílu," podtrhl Jürgen Stackmann, člen představenstva za oblast marketingu a prodeje. "Škoda se postupně mění a je to vidět. Náš nový design a svěží vystupování odráží naše plány do budoucna," dodal.
Z loga automobilka vypustila nápis Škoda Auto. Největší změna pak proběhla na hlavní části loga – okřídleném šípu, který bude v novém provedení větší a tím i lépe viditelný. Odstín zeleného šípu se změní z dosavadní zelené na světlejší a jasnější zelenou - "Škoda green". Vnější části pak ozdobil chromový vzhled. "Nově uspořádané a jasně strukturované logo se vyjímá uprostřed vozu jako výchozí bod všech linií. Protíná horizontální linku motorové kapoty, zdůrazňuje svou mimořádnou pozici a je symbolem kvality a úspěchu," popisuje úpravu loga automobilka.
Úpravou prošla i mřížka chladiče, karoserie nových škodovek má dostat modernější vzhled a Škoda slibuje také modernizaci interiéru. "Použití moderních stylistických prvků a nejaktuálnější techniky je logickým krokem. Designová studie dává tvar požadavkům růstové strategie jasně definovanými rysy, maximální pečlivostí a láskou k detailu. Dlouhý rozvor a krátké převisy karoserie jsou základem úspěšné architektury vozu. Obojí umožnilo vytvořit nadprůměrný vnitřní prostor a propůjčit vozu ve spojení s dynamickou linií střechy vysokou dávku optické suverenity. Plynulé napojení pátých dveří signalizuje promyšlenou funkčnost celého automobilu," uvedla automobilka.
Tématické zařazení:
» Auto
Diskuse k článku
Souhlasíte s přijetím eura?
42.7% |
||
| ||
27.7% |
||
| ||
14.9% |
||
| ||
14.7% |
||
|
Politika
-
- První trojstranné jednání českého Senátu se Saskem a Bavorskem
- Miloš Vystrčil: Je zapotřebí být k sobě upřímní a více konat
- Premiér Petr Fiala na pracovní cestě v USA
- Senátní delegace na celoevropském business fóru podpořila české podnikatele
- Zákon o podpoře v bydlení přispěje k řešení bytové nouze
- Více z rubriky politika
Zajímavosti
-
- Radim Pařík obsazuje žebříčky bestsellerů s knihou „Empathetic Leadership“
- Z festivalových pódií přes červený koberec až do Rudolfina
- Adélka Hurníková: Nový Zéland si zachoval ráz nedotčené přírody
- Po třiceti letech na místě činu
- Navrhněte Osobnosti roku 2023 Ústeckého kraje
- Více z rubriky zajímavosti