Škoda v Ženevě představila nové logo a design značky - Auto - REGIONÁLNÍ NOVINY

7SEVEN

Auto

Škoda v Ženevě představila nové logo a design značky

Ikona

1. března 2011, 09.24 | ŽENEVA | Nové logo a úpravy designu naznačující nový směr představila v pondělí na koncernovém večeru v Ženevě mladoboleslavská automobilka Škoda Auto. Značka se ubírá směrem k rozšíření modelového portfolia a zesílení aktivit nejen v Evropě, ale také na trzích Číny, Indie a Ruska, uvedla automobilka. Na letošním koncernovém večeru před zahájením ženevského autosalónu Škoda poprvé prezentovala nejdůležitější prvky nového firemního designu.

 

Automobilka chce omladit a vystupovat navenek jako hodnotnější značka. "Novou sílu naší značky chceme vyjádřit nejen našimi budoucími produkty, ale i vystupováním vůči našim partnerům a zákazníkům. Škoda je synonymem pro atraktivní vozy s výjimečným poměrem ceny a užitné hodnoty, bezpočtem chytrých řešení a precizním zpracováním. To vše jasně vyjadřuje i náš modernizovaný corporate design. Škoda jde svou cestou a chce na mezinárodním poli projevit svou novou sílu," podtrhl Jürgen Stackmann, člen představenstva za oblast marketingu a prodeje. "Škoda se postupně mění a je to vidět. Náš nový design a svěží vystupování odráží naše plány do budoucna," dodal.

Z loga automobilka vypustila nápis Škoda Auto. Největší změna pak proběhla na hlavní části loga – okřídleném šípu, který bude v novém provedení větší a tím i lépe viditelný. Odstín zeleného šípu se změní z dosavadní zelené na světlejší a jasnější zelenou - "Škoda green". Vnější části pak ozdobil chromový vzhled. "Nově uspořádané a jasně strukturované logo se vyjímá uprostřed vozu jako výchozí bod všech linií. Protíná horizontální linku motorové kapoty, zdůrazňuje svou mimořádnou pozici a je symbolem kvality a úspěchu," popisuje úpravu loga automobilka.

Úpravou prošla i mřížka chladiče, karoserie nových škodovek má dostat modernější vzhled a Škoda slibuje také modernizaci interiéru. "Použití moderních stylistických prvků a nejaktuálnější techniky je logickým krokem. Designová studie dává tvar požadavkům růstové strategie jasně definovanými rysy, maximální pečlivostí a láskou k detailu. Dlouhý rozvor a krátké převisy karoserie jsou základem úspěšné architektury vozu. Obojí umožnilo vytvořit nadprůměrný vnitřní prostor a propůjčit vozu ve spojení s dynamickou linií střechy vysokou dávku optické suverenity. Plynulé napojení pátých dveří signalizuje promyšlenou funkčnost celého automobilu," uvedla automobilka.

Tématické zařazení:

 » Auto