Nejdražší značkou světa je Coca-Cola, stojí přes miliardu - Zajímavosti - REGIONÁLNÍ NOVINY

7SEVEN

Zajímavosti

Nejdražší značkou světa je Coca-Cola, stojí přes miliardu

Ikona

22. září 2009, 10.14 | ČESKÁ REPUBLIKA | Trojici nejdražších značek světa tvoří Coca-Cola, IBM a Microsoft. Podle časopisu BusinessWeek a poradenské společnosti Interbrand, které každý rok sestavují žebříček stovky nejdražších značek světa, přijde každá zhruba na jednu miliardu korun, informuje v úterý Deník.

 

Byť podle ekonomů je podobné srovnání spíše pro pobavení veřejnosti, i zde jsou vidět dopady recese. Hodnota všech značek žebříčku se meziročně snížila o více než čtyři procenta. Nejlepší evropskou značkou je pro letošek finská Nokia, který obsadila pátou příčku.

Za skokana roku by se dal označit světoznámý vyhledávač Google, jehož hodnota oproti loňsku stoupla o rovnou čtvrtinu na nynějších 540 milionů. České firmy se do žebříčku BusinessWeeku a Interbrandu vůbec nedostaly.

Tématické zařazení:

 » Zajímavosti