Europe Marketing & Consulting implementuje In Touch CRM od fy Anneca - Tiskové zprávy - REGIONÁLNÍ NOVINY

7SEVEN

Tiskové zprávy

Europe Marketing & Consulting implementuje In Touch CRM od fy Anneca

Ikona

3. srpna 2008, 22.02 | Europe Marketing & Consulting (www.europemc.eu) implementuje In Touch CRM od fy Anneca. Toto CRM bylo vybráno z více jak 10 jiných řešení. Hlavním kritériem byl integrovaný email klient a tento je velmi dobrý. Dá se zde nastavit prakticky cokoliv, a to i u dalších funkcí.

 

Společnost Europe Marketing & Consulting s.r.o. je výrobcem profesionálních www stránek a eshopů, více se můžete podívat na www.europemc.eu

Když se podíváte na www.intouch-crm.cz, můžete si vyzkoušet sami na demu. Pan Bleša, majitel firmy, se nám věnoval opravdu profesionálně a vysvětlil nám vše, co bylo potřeba. Díky tomuto systému nyní můžeme sledovat děj firmy, ikdžy nejsme přítomni. Naši obchodníci a technici fungují i z terénu a vše zapisují do tohoto systému. Díky tomu jste stále v obraze.

Doporučujeme každé firmě, která potřebuje mít přehled o obchodu a svých lidech.

Top 10 výhod InTouch CRM

Pro úspěšný konkurenční boj v dnešním světě informačního věku potřebujete vědět maximum o svých zákaznících. Potřebujete také rychle reagovat na nové požadavky a tržní příležitosti. K dosažení svých cílů potřebujete nástroje, které Vám pomohou uspět na stále se měnícím trhu.

  1. Mějte všechny informace rychle přístupné
    Je pohodlné mít všechny informace na jednom místě a ještě k tomu vždy aktuální. Úkoly, kontakty na firmy a lidi, kalendář, e-maily, rozjednané obchody, objednávky nebo telefonáty.
  2. Pracujte naplno i mimo kancelář
    Chuť organizovat, vyhodnocovat, plánovat nebo jen zachycovat informace Vás teď může "přepadnout" kdekoliv. Stačí Vám notebook s připojením do internetu a svoji firmu máte na dosah.
  3. Lépe se chraňte proti únikům informací
    Fluktuace lidí ve firmě je vždy spojena s rizikem úniku informací. V InTouch CRM jsou informace uloženy mimo počítač Vašeho zaměstnance, a proto stačí změnit heslo. Není také problém zabránit exportu dat.
  4. E-maily přímo v CRM
    Zatímco jiné systémy se chlubí tím, že můžete používat svůj oblíbený e-mailový program, s InTouch CRM můžete, ale nemusíte. Proč byste to ostatně dělali? Přepínání mezi dvěma programy není nic příjemného.
  5. Hledejte informace bez čekání
    InTouch CRM obsahuje opravdu rychlý vyhledávač, který dokáže najít každou informaci během zlomku vteřiny. Už nemusíte do telefonu říkat zákazníkovi, aby "vydržel", než to najdete.
  6. Buďte organizovaní a produktivní
    Potřebujete pracovat s PDA a nebo mít v telefonu stejné kontakty jako v CRM? Můžete využít mobilní synchronizaci pomocí SyncML, kterou podporuje většina organizerů nebo smartphonů.
  7. Poznejte vztahy, vazby a kontext svých informací
    Informace v InTouch CRM můžete procházet snadno kliknutím myši. Všechno, co má nějakou logickou vazbu, je provázáno odkazem, na který stačí klepnout.
  8. Buďte součástí svého týmu
    InTouch CRM pamatuje i na komunikaci uvnitř firmy. Můžete snadno delegovat úkoly, sdílet kalendáře, stanovovat priority. Kdykoliv je nějaký úkol "po termínu", budete o tom vědět.
  9. Nepřepisujte informace mezi různými systémy
    InTouch CRM má k dispozici rozhraní na bázi XML pro komunikaci s jinými informačnímy systémy. Díky tomu je možné vytvářet ucelená a vzájemně provázaná řešení (informační systémy)
  10. Nechte InTouch CRM, aby se přizpůsobil
    Systém lze snadno rozšířit o zákaznické formuláře, tiskové sestavy nebo výpočtové operace. Cokoliv, co potřebujete pro sběr dat a nebo manažerské rozhodování.

Tématické zařazení:

 » Tiskové zprávy