Škoda Auto ve Frankfurtu představila koncept MissionL, ze kterého vznikne šestá modelová řada - Auto - REGIONÁLNÍ NOVINY

7SEVEN

Auto

Škoda Auto ve Frankfurtu představila koncept MissionL, ze kterého vznikne šestá modelová řada

FRANFURT | Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto ve světové premiéře představila na koncernovém večeru konaném u příležitosti mezinárodního autosalonu ve Frankfurtu nový designový koncept MissionL. Tento koncept blízký sériovému stavu nabízí pohled na nový kompaktní model české automobilky.

 

Novinka bude uvedena na trhy v Evropě, Rusku a Číně v roce 2012. Už v roce 2011 však bude k dispozici pro indické zákazníky.

"Touto premiérou startujeme modelovou ofenzívu značky Škoda pro příští léta. Nový kompaktní model následovaný dalšími novinkami je garantem toho, že dosáhneme našeho cíle zvýšit do roku 2018 prodeje na 1,5 milionu vozů. V následujících letech budeme přibližně každých šest měsíců představovat nový vůz," prohlásil při světové premiéře nového designu předseda představenstva společnosti Škoda Auto Winfried Vahland.

"Tuto studii jsme pojali jako velmi puristickou, plochy jsme rozdělili jednoduše, ale efektně. Silným a sportovním výrazem vyjadřujeme přímočarost a mladistvý charakter. Mnoho lidí hledá čisté až minimalistické tvary. To vše jim studie MissionL nabízí," přiblížil filozofii konceptu Eckhard Scholz, člen představenstva společnosti Škoda Auto zodpovědný za technický vývoj.

Modelovou ofenzívou chce Škoda podpořit svůj růst. V porovnání s rokem 2010 vzrostly prodeje vozů s okřídleným šípem na kapotě během prvních osmi měsíců o 18,3 procenta, to je na 583 600 automobilů. Mimořádně dynamicky se rozvíjely trhy Ruska, Indie a Číny. V Číně se v období od ledna do srpna prodeje zvýšily o 29,2 procenta na 148 862 vozů. V Rusku bilance ke konci srpna činila 43 604 vozů. Na indickém trhu směřují prodejní výsledky české automobilky strmě vzhůru, 18 980 prodaných automobilů představuje nárůst o zhruba 50,4 procenta oproti stejnému období uplynulého roku.

"Jeden rok po startu naší Růstové strategie 2018 můžeme jasně říci, že udržujeme správný kurs. Na autosalónu ve Frankfurtu jsme položili základní kámen produktové ofenzívy značky Škoda. Rozšiřování modelové palety nám v následujících letech pomůže ještě více zrychlit tempo našeho růstu," dodal Vahland.

Tématické zařazení:

 » Auto  

Poslat článek

Nyní máte možnost poslat odkaz článku svým přátelům:

Váš e-mail:

(Není povinný)

E-mail adresáta:

Odkaz článku:

Vzkaz:

Kontrola:

Do spodního pole opište z obrázku 5 znaků:

Kód pro ověření