Changhong zvyšuje kvalitu servisu - Technika - REGIONÁLNÍ NOVINY

7SEVEN

Technika

Changhong zvyšuje kvalitu servisu

Praha | Značka Changhong se rozhodla od nového roku zavést další radikální zlepšení služeb spojených s prodejem. Jedná se o zavedení tzv. IN HOME servisu, neboli "opravy přímo v domácnosti zákazníka" při řešení...

 

záručního servisu u všech TV větších než 42´´(106cm). Jak uvedl obchodní a marketingový ředitel společnosti pan Mrkvička je to další zásadní prvek při rozhodování o koupi produktů CHANGHONG, neboť zákazník tak získává veškerý možný komfort srovnatelný s top značkami na trhu.

 

Vzhledem k tomu, že se stále více zaměřujeme na prodej prémiových tv=velkých úhlopříček je tento krok nesmírně důležitý směrem ke koncovému spotřebiteli, protože největším problémem je v případě poruchy zajistit transport zpět k prodejci. To již u značky CHANGHONG nemusíte řešit, stačí kontaktovat naše servisní středisko na telefonní lince +420727814265 nebo vyplnit formulář na webu https://aftersales.changhong.cz/ a následně se o vše postaráme a v případě, že Vaše TV spadá do kategorie IN HOME servisu dorazí vyškolení pracovníci k Vám domu, kde provedou samotnou opravu TV. Ve spojení s již fungující službou pro online prodej na mall.cz, kde garantujeme vyřízení servisu do 7pracovních dní to považuji za skoro bezkonkurenční. Nechceme již bojovat o zákazníky pouze cenou a proto se snažíme přidávat doplňkové služby. Následně se budeme ubírat směrem lokalizace smart funkcí pro českého zákazníka, kde chystáme spoustu novinek v tomto roce. 

Zdroj: ChangHong Europe Electric

Tématické zařazení:

 » Aktuality  

 » Technika  

 

 

Další informace: