Zážitková agentura FAN MOTION mění zážitkové standardy… - Zajímavosti - Český Metropol

Zajímavosti

Zážitková agentura FAN MOTION mění zážitkové standardy…

Doprovodný obrázek

21. listopadu 2008, 14.49 | Nové možnosti na českém trhu v oblasti zážitkových dárků se zdají být stále neobjeveny. Důkazem toho je zážitková agentura FAN MOTION, která opět rozšiřuje portfolio služeb. Co je nového a na co se můžeme v dohledné době těšit jsme se ptali Tomáše Sojáka, manažera pro klíčové zákazníky a ředitele v jedné osobě…

 

Začneme tím, co je u vás nového?
V letošním roce naše agentura prošla historicky největší změnou, jak organizační tak strategickou. Jen klasické zážitkové dárky, které v současné době nabízí celá řada agentur už nejsou naším standardem. Pro naše klienty rozvíjíme novinky, které zatím český člověk neměl možnost poznat.

Říkáte, že jste prošli změnou…
Změny jsou potřeba. Strategické změny vyvolává jednak tržní poptávka, ale ani já osobně jsem se nespokojil se současným stavem. Osobně neumím stát v řadě, a chci umět něco navíc. Změny uvidíte nejlépe přímo na našich stránkách www.lide.fanmotion.cz. Více se zaměřujeme mimo jednotlivé dárky na projekty. Základem samozřejmě zůstává kvalita poskytovaných služeb. V poslední době jsme upravovali spolupráci se smluvními partnery. Bohužel jsme se také s některými museli rozloučit. Ale lepší je, když si zákazník vybral jiný zážitek, než aby nebyl spokojen.

Vaše současné a budoucí cíle?
Největší obrat tvoří firemní klientela. Právě tu se snažíme více oslovovat. Začátky jsou vždy těžké a náročné, ale v současné době mohu jen potvrdit, že tento směr má hlavní potenciál pro další strategický rozvoj agentury.
Specialitou je třeba nabídka netradičního obchodního setkání na zajímavých místech a za zajímavých okolností. Vše je dnes možné zajistit v maximální míře luxusu od dopravy přes místa až po překvapení. Samozřejmě opět jen díky našim partnerům.

Prozraďte nám nějaký ten top zážitek.
Z jakého pohledu? Jako jediná zážitková agentura jsme například vytvořili oddělení čistě o luxusu. Právě začíná a prioritou je naplnit jej širokou nabídkou zajímavých a drahých – „top“ - aktivit. Vymyslet luxusní zážitek je velmi těžké. V prvopočátku vlastně vůbec nevíte koho tím oslovíte. Tak tedy příkladem – netradiční schůzka s vaší vyvolenou. Běžné je to, že se projdete po parku, romanticky mrknete na pražský hrad a potom si dáte večeři či vínko, je to tak? A co vymyslíte na další a další schůzku?

Překvapte mě...
Řekněme že vám navrhneme balíček romantiky, luxusu a příjemné atmosféry. Svou vyvolenou pozvete na golfovou jachtu v Praze s příjemným personálem. Budete mít připravenu romantickou kajutu, vyzdobenou květinami a šampaňským. Velmi romantická večeře při svíčkách, finská sauna a thajské masáže... Všechno tu najdete. Ráno začnete se snídaní přímo do postele. Na břehu už na vás čeká naleštěný Bentley nebo Porsche, kterým se vydáte libovolnou objížďkou na nedaleký zámek. Zámek je vám k dispozici. Přinejmenším nezapomeňte na oběd – tříchodové menu. Na zámku můžete i přespat...

Hmm... kolik si mám na takové rande připravit peněz?
Pro svou vyvolenou přece peníze nejsou na prvním místě, nebo ano? (smích) Pohybujeme se v řádku desítek tisíc korun. Ale vymyslíme i méně náročné zážitky za pár kaček. Důležitý je náš přístup, který máme ke všem klientům stejný…

A na závěr klasicky – už se připravujete na Vánoce?
Jistě, jako všechny obchody. Na vánoční nakupování už je čas a proto jsme spustili zvláštní vánoční stránku. Je to vlastně takový jednoduše a přehledně setříděný výběr oblíbených zážitků. Snadno si vyberete dárek pro ženu, muže nebo pár. Vánoční stránku zážitků najdete na www.vanoce.fanmotion.cz.

 

 

Doprovodný obrázek

Ikona

Tématické zařazení:

 » Zajímavosti  

 

Anketa

Jste spokojeni se stavem českých dálnic a rychlostních silnic v ČR?

Ano

36%

 

Ne

40.6%

 

Zlepšuje se to

23.4%