Města Klášterec a Kadaň mají vzornou propagaci - Aktuality - REGIONÁLNÍ NOVINY

7SEVEN

Aktuality

Města Klášterec a Kadaň mají vzornou propagaci

Ikona

19. února 2008, 15.30 | Rok od roku je prezentace cestovního ruchu v severních Čechách intenzivnější, a to nejen v ČR, ale také v zahraničí. Odpovídá to důležitosti, kterou klade Ústecký kraj, většina měst a obcí a také profesionálních subjektů tomuto rozvíjejícímu se oboru. Region byl znát především ucelenou expozicí Ústeckého kraje na lednovém veletrhu cestovního ruchu v Brně a na právě skončeném 17. ročníku Holiday World 2008 v Praze, jehož součástí byla 16. souborná prezentace regionů ČR.

 

Návštěvníci na Výstavišti v Holešovicích se mohli seznámit i s celou řadou nových propagačních materiálů, které přibližují známá i méně známá místa. Svůj společný stánek zde měla i města Klášterec nad Ohří a Kadaň, která realizují Integrovaný projekt rozvoje cestovního ruchu, jehož poslední novinkou je vydání vícejazyčného propagačního materiálu Turistický region Kadaň – Klášterec nad Ohří. Jeho kvalitu potvrdila před veletrhem odborná porota 6. ročníku soutěže Náš kraj 2007, kterou vyhlašuje Vydavatelství C.O.T. media, když mu přiznala 3. místo v kategorii Nejlepší cizojazyčný propagační materiál měst. Do Ústeckého kraje putovaly z této soutěže ještě dvě ceny, a to za 1. místo v kategorii Nejlepší turistický produkt pro Highlinghts národních parků České a Saské Švýcarsko a za 2. místo v kategorii Nejlepší informační centrum v ČR zřizované městem pro Informační středisko České Švýcarsko.
„Na našem stánku na středoevropském veletrhu jsme tradičně představili nový kulturní kalendář, v němž zdůrazňujeme mimo jiné 4. ročník Kláštereckých hudebních pramenů, které se konají pod patronací houslového virtuosa Jaroslava Svěceného, jenž měl na veletrhu na našem stánku autogramiádu. Představili jsme rovněž klášterecké speciality - návštěvnickou turistickou kartu pro vstupy do některých městských zařízení a na připravované akce, která začne platit od března, dále turistický web a novotou vonícím Lázeňský katalogem Lázní Evženie, jenž shrnuje výsledek celého projektu rekonstrukce lázeňského komplexu, který letos v premiéře začíná plnit svou funkci,“ uvedl vedoucí odboru cestovního ruchu a marketingu MěÚ v Klášterci n.O. Miroslav Foltýn.                                             Pavel Aur 

Tématické zařazení:

 » Aktuality