Škoda odstartovala kampaň ,Lock Challenge 2017' zábavným "chmatáckým" videem - Auto - REGIONÁLNÍ NOVINY

7SEVEN

Auto

Škoda odstartovala kampaň ,Lock Challenge 2017' zábavným "chmatáckým" videem

Mladá Boleslav | Se svou novou kampaní Lock Challenge 2017 staví Škoda do popředí otázku zabezpečení jízdních kol. Na toto téma zveřejnila značka ve svém internetovém cyklistickém magazínu We Love Cycling...

 

zajímavé příběhy, užitečné tipy a zábavné spoty.

Tuto kampaň odstartovalo nové video: ŠKODA vyslala amatérského, ale odhodlaného chmatáka na zlodějskou výpravu do ulic Barcelony. Objektem jeho zájmu byla jízdní kola. Jak byl ve své misi úspěšný, jak reagovali kolemjdoucí a jakou tajnou zbraň vytáhl na nejodolnější zámek, to všechno uvidíte ve videu na www.welovecycling.com.

 

 

 

Zdroj: Škoda Auto a.s.

Tématické zařazení:

 » Doprava  

 » Auto  

Diskuse k článku

 

Vložit nový příspěvek   Sbalit příspěvky

 

Zatím nebyl uložen žádný příspěvek, buďte první.

 

 

Vložit nový příspěvek

Jméno:

Pohlaví:

Muž, Žena

E-mail:


(Vyplňte pouze tehdy, jestliže chcete být informování o odpovědích na váš příspěvek)

Předmět:

Příspěvek:

 

Kontrola:

Do spodního pole opište z obrázku 5 znaků:

Kód pro ověření