Auto
Škoda odstartovala kampaň ,Lock Challenge 2017' zábavným "chmatáckým" videem
Mladá Boleslav | Se svou novou kampaní Lock Challenge 2017 staví Škoda do popředí otázku zabezpečení jízdních kol. Na toto téma zveřejnila značka ve svém internetovém cyklistickém magazínu We Love Cycling...
zajímavé příběhy, užitečné tipy a zábavné spoty.
Tuto kampaň odstartovalo nové video: ŠKODA vyslala amatérského, ale odhodlaného chmatáka na zlodějskou výpravu do ulic Barcelony. Objektem jeho zájmu byla jízdní kola. Jak byl ve své misi úspěšný, jak reagovali kolemjdoucí a jakou tajnou zbraň vytáhl na nejodolnější zámek, to všechno uvidíte ve videu na www.welovecycling.com.
Zdroj: Škoda Auto a.s.
Souhlasíte s přijetím eura?
44.4% |
||
| ||
27.4% |
||
| ||
14.3% |
||
| ||
13.9% |
||
|
Politika
-
- Premiér Petr Fiala na pracovní cestě v USA
- Senátní delegace na celoevropském business fóru podpořila české podnikatele
- Zákon o podpoře v bydlení přispěje k řešení bytové nouze
- Miloš Vystrčil: Zambii považujeme za klíčového a spolehlivého partnera
- Do Senátu přijel předseda rumunského Senátu Nicolae-Ionel Ciucă
- Více z rubriky politika