Škoda odstartovala kampaň ,Lock Challenge 2017' zábavným "chmatáckým" videem - Auto - Český Metropol

Auto

Škoda odstartovala kampaň ,Lock Challenge 2017' zábavným "chmatáckým" videem

Mladá Boleslav | Se svou novou kampaní Lock Challenge 2017 staví Škoda do popředí otázku zabezpečení jízdních kol. Na toto téma zveřejnila značka ve svém internetovém cyklistickém magazínu We Love Cycling...

 

zajímavé příběhy, užitečné tipy a zábavné spoty.

Tuto kampaň odstartovalo nové video: ŠKODA vyslala amatérského, ale odhodlaného chmatáka na zlodějskou výpravu do ulic Barcelony. Objektem jeho zájmu byla jízdní kola. Jak byl ve své misi úspěšný, jak reagovali kolemjdoucí a jakou tajnou zbraň vytáhl na nejodolnější zámek, to všechno uvidíte ve videu na www.welovecycling.com.

 

 

 

Zdroj: Škoda Auto a.s.

Tématické zařazení:

 » Doprava  

 » Auto